Susihus

Trädgård

Publicerad 2012-01-20 16:07:04 i Trädgård

Fick precis en liten fundering ska man vara med på öppna trädgårdar i sommar. Den 12 augusti är det 1000 trädgårdarnas dag. Man kan anmäla sig from den 30 januari om man vill vara med och visa upp sin trädgård.


Vi reste runt på detta i Skåne 2010, så himlans trevligt. Kruxet är att har vi öppet själva så kan man inte få inspiration från andra trädgårdar och sen kommer det ju alltid en liten tanke vem vill komma och titta på vår trädgård?!



Bild: Susihus

Jag funderar vidare... och passar på att önska dig en härlig helg!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-01-20 21:13:03

Så klart du ska! Jag skulle gärna komma och titta i din trädgård. :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela