Susihus

Semesterdag 1

Publicerad 2012-07-22 11:02:22 i Trädgård

Kan man säga att det är semesterdag 1 när det är helg, egentligen börjar ju inte semesterdagarna förrän på måndag men i allafall... SEMESTERN är påbörjad! Så skönt.
 
Tja om vädret kan man väl säga att det är löparvänligt, inte för varmt och lite fuktigt i luften så jag slog till på en morgontur innan frukost. Puh så tungt nu när jag har haft uppehåll ett tag, åh va det är trist att nöta in flåset igen. Annars har vi hållt oss hemma och i trädgården, fixat lite. Bono och jag har varit och simmat en runda och försökt aktivera honom lite med småsaker där han får använda hjärnan men inte behöver röra sig så mycket.
 
Vi fick äntligen i pumpen till vårt lilla vattenspel, nu ska bara sladden lösas....men det får vi ta en annan dag. Får ju inte förta sig första semesterdagen!
Bild: Susihus
 
 
Väder: Sol och någon skur, runt 19 grader
Träning: Morgonlöparrunda 4,5 km och en kvällsrunda med five fingers skor 2 km + träning med plankan, armhävningar etc

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-07-22 12:29:45

Semestern börjar på måndag för dej. På så sett sparar du ju lite på den.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-07-22 16:34:58

Min semester börjar samma dag jag stämplar ut från jobbet, oftast en fredag. :)
Åh, så lyxigt med hela långa semestern framför dig. Inte utan att man blir lite avundsjuk. Vad ska ni göra? Blir det någon tripp till Gotland?
Jag är nästan lite lycklig, som orkade springa hela 3 km i värmen i dag. :)
Man får vara glad för det lilla.
Kram och hoppas att du också är på gång snart igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela