Susihus

Semesterdag 9

Publicerad 2012-07-30 11:13:04 i Trädgård

Dagen efter kvällen före! Vi och våra övernattande gäster vaknade ändå upp hyfsat tidigt och njöt av en god frukost på altanen innan de begav sig av hemmåt. Vi tog en promenad med Bono, regnet hängde i luften. Väl hemma igen så kändes det helt ok att ha OS på lite i bakgrunden och sova lite i soffan. Det var väldans långa tråkiga cykellopp, lätt att somna till, och ändå se spurten :)
 
Vi har inte gjort för många knop idag, ätit lite goda rester från igår och slappat mest. Skön söndag!
Bild: Susihus
Väder: 19 grader och småregn
Träning: obefintlig, en 2,5 km promenad med Bono

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-07-30 15:07:05

Härliga lyktor!!
Det verkar vara många som hade en slapp söndag :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-07-30 15:45:53

Nämen, vi hade jättefint väder hela helgen. Det verkar som att det regnmoln som parkerat sig över Gävle hela min semester, flyttade lagom till jag skulle börja jobba igen. :/
Hoppas att solen hittar till er också. Här är riktigt varmt nu, 24-25 grader och sol!
Lyxigt med egen kock! :D
Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-07-30 16:19:39

Så mysigt på altanen eller vart du nu har lyktorna? Hoppas vi ännu kan få många sköna sommar kvällar.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela