Susihus

Ledig dag

Publicerad 2012-03-28 08:41:53 i Trädgård

Åh va härligt, solen skiner, fåglarna kvittrar för fullt och jag är ledig! Tjohoo så skönt. Njuter av en kopp te och fågelkvitter och funderar på vad jag ska ta och hitta på för något.
Det får nog bli lite sjukgymnastik med Bono, träna mig själv och använda målarpenseln, så vårt nystartade trädgårdsprojekt kan komma vidare. Gäller ju att vara ute och njuta lite av den fina vårdagen.

Här blommar det för fullt i trädgården




Bilder: Susihus

Krokus och till och med den söta lilla ivriga Ormögat är uppe och det är bara mars, härligt!
Nu ska jag ge mig ut och njuta av vårdagen, hoppas att du får tillfälle attt göra det oxå.
Kram kram

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2012-03-29 09:48:11

Underbart med vår o sol o vårblommor o fågelkvitter... Ja, man ska passa på att njuta...

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2012-03-29 19:59:22

Åh vad mysigt det ser ut!!! Jag har inte sett någon vårblomma än :-(

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-03-30 08:54:40

Mmmm vilka fina bilder. Hoppas jag ocskå hinner med lite vår ute i helgen.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela