Susihus

Vårplantering och små deppig

Publicerad 2012-03-14 08:04:21 i Trädgård

I detta ljuvliga vårväder var jag bara tvungen att ta tag i mina bleka och vintertrötta krukor. Slog till på lite penséer, ingen favoritblomma men suktar man efter färg och lite vårblommor finns det inte så mycket alternativ så här års.



Bild: Susihus

Lite björkris som bara låg och skräpade på gräsmattan fick bli lite extra pynt i krukorna. Hittade mannens betonggjutna små ägg och insåg att gärna fler såna...

Piggade upp entrén lite. Annars känns det lite smådeppigt för jag förväntar mig lite mer framsteg med Bonos rehab, men vi står bara still och kommer ingen stans känns det som. Åhh jag vill ute och träna hund och få njuta av en långpromenad med min fyrbente vän. Men det lär dröja...

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-03-14 11:38:19

Jag ska också köpa Penseér och plantera lite. Så härlgt att få lite liv igen.

/P

Postat av: Dessi at [Home and desire]

Publicerad 2012-03-14 12:58:50

Åh. Så mysigt med lite vårblommor. Jag vill och måste också fixa!



Trist att det går långsamt med rehaben... Förstår din längtan!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela