Susihus

En ny krans

Publicerad 2012-11-15 21:49:14 i Trädgård

Go kväll
Redan torsdagkväll, idag har jag varit på en spännande frukostföreläsning inom Expansiva Växjö. Bl a talade Växjös välkända fb polis, Scott. Han har helt ljuvliga inlägg på fb om polisens vardag och tillslag. Sen har det varit fika med kompis, lite jobb och promenad i solsken. Helt ljuvligt väder. Till det tråkiga så har Bono varit lite sämre idag i sitt ben...
 
En liten blåbärs- och lingonriskrans har jag hunnit med att få till, hänger nu på ytterdörren till groventrén.
Bild: Susihus
 
Ha en fortsatt skön kväll!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-11-16 19:18:07

Vilken ljuvlig krans. Har inte tänkt på att blåbärsris kan göra sig i dörrkransar.
Hoppas Bono bättrar sig igen.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-16 21:21:18

Åh, så enkelt men så snyggt! Stilrent och fint. Du kan det där du!
Fick du rolig tidning i går?
Kram!

Svar: Jajamensan den har jag läst nu och får lite panik och ångest! Vill att min häl ska bli bra så jag kan ta tag i löpningen igen..Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela