Susihus

Finaste julgranarna

Publicerad 2012-11-21 12:15:09 i Inspiration

Hej alla goda onsdagsläsare!
 
Jag har varit iväg och jobbat några timmar på Stadshotellet här i staden. Skoj att komma ut och träffa lite gäster och kollegor några timmar. Nu har jag tagit tag i mailen och snart väntar en skön långpromenad. 
Igår var jag på en spännande föreläsning om trender och mobil marknadsföring, mer om den senare.
 
Jag måste bara visa er de ljuvligaste granar som dök upp här med postpaket. En kompis till mig som tillverkar dessa.
 
Bild: Susihus - rackans vad det ska vara svårt att ta bilder i detta gråa väder, inget naturligt ljus!
 
Jag är ju lite svårflörtad när det gäller julpynt, för jag tycker oftast att det är lite för mycket olika färger. Men dessa tovade granar med pärlor är ju helt ljuvliga, enkla, stilrena och ändå juliga.
 
Nu promenad! 
Ha en go onsdag!
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-11-21 17:10:39

Men, åhh så fina! Förstår att du blev glad.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-23 18:50:56

Underbara granar!
Det lät som ett trevligt inhopp där på hotellet.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela