Susihus

Go måndagmorgon

Publicerad 2012-11-12 09:50:47 i Hem

God morgon!
Äntligen ser vi trädtopparna och lite himmel. I helgen har det varit som ett grått lock ute, knappt att det har velat bli dag ens... Men det lämnar vi bakom oss nu och njuter av en ny fräsch vecka. 
 
Idag är det 2 veckor sedan mannen opererades och han mår fantastiskt bra, kan inte lyfta och skriva högerarmen än men har inte ont längre. Häromdagen ringde de från en blomsteraffär och sa att han hade blomsterbud...
Bild: Susihus
 
Denna snygging med vas och allt dök upp från hans jobbarkompisar. Superfin!
Lite jobb och sen ska jag förbereda lite inför kvällens valpkurs som jag ska starta upp.
 
Må bäst och ha en go måndag!
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-12 10:26:45

Oj, vilken snygg orkidé! :)
Roligt då karlarna får grejor som även fruarna uppskattar. :D
Hoppas att veckan blir bra. Här skiner äntligen solen i dag och bara det gör ju att man blir lite gladare.
Kram!

Svar: Ja visst är det. Här har oxå solen tittat fram så vi har haft en härlig rask promenad på 5 km. Precis när vi kom hem kom regnet...
Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-11-12 12:32:10

Så roligt att få blommor, även om den inte va direkt till dej...
Lycka till med kursen! Va länge sen jag hade kurs. Har helt kommit ifrån det. Kan sakna det ibland. Det ger härlig inspiration.
/P

Svar: Ja visst ger det inspiration och visst blir man lite mer sugen på att träna egen hund. Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela