Susihus

Ljuvlig julgransmatta

Publicerad 2012-11-20 09:34:18 i Inspiration

God morgon tisdag!
Igår var det nästan lite vårkänslor med en härlig sol som lyste, tur att jag njöt av den med en långpromenad för idag är det gråa nyanser igen. 
 
Fick ett sånt mysigt nyhetsbrev i går från Heart of Lovikka, de har börjat med en julkollektion och denna julgransmatta måste jag bara visa er. Precis min stil på julsaker, diskret, vit och med en liten rolig detalj. Jag älskar när det är små detaljer som gör helheten! 
 
Bild: Lånad från Heart of Lovikka
 
Hrmm får fundera på om den ska klickas hem... Mannen sa att den skulle bli fin ihop med vår julgransfot =)
Nu lite jobb och sen ta tag i lite fix här hemma.
Må så gott och ha en härlig tisdag!

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-11-20 12:06:10

OMG så fin, den vill jag också ha :0)

Annie mår bra nu, som innan hon blev sjuk - nästan (fast vi vet att när som helst är det hejdå)!! Aladdins tumörer var godartade de andra knallar på. Men alla är ju gamla, det skär i hjärtat. Mina älsklingar!!!

Trist med Bono, jag tror det är det som Milton också har fast han inte visar något. Men om vi håller städat, ducshar regelbundet med specialschampo och ger Dogpowder + oljan är det lugnt.

~Ingrid

~Ingrid

Svar: Tack för dina goa inlägg och tips. Här ska testas vi har läst en massa på nätet. Funderar även på färskfoder fast det låter så jobbigt...tycker jag då!? Vad har du för specialschampo?Kram på dig
Sus i hus

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2012-11-20 13:42:49

Vilken jättfin matta, skulle jag också vilja ha. Så fint med vitt! Ha en fortsatt bra tisdag! Tack för titten hos mig :-)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-11-20 17:33:29

En sån söt matta. Det är så fint med vitt men det förblir inte så vitt länge här hos mej.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-20 21:37:18

Åh, sån söt matta! Har du klickat än? Jag vet inte ens om vi ska ha julgran i år. Jo, det tror jag - men kanske i uterummet? Vi hade den där ett år och det var fint och praktiskt. Man slipper allt barr inomhus och så lyser den upp så fint i uterummet.
Kram!

Svar: Nej jag har lugnat mig med klickningen men kanske.... Jag älskar ju att ha gran! Gjorde ju en enkel julgransmatta själv i lite vaxad linne, vit för jag aldrig hittade någon som jag ville ha. Sköt om dig. Kram
Sus i hus

Postat av: soffie

Publicerad 2012-11-20 22:52:19

men å va fin matta ,måste kolla in den hemsidan:) må gott

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2012-11-21 09:02:43

Riktigt fin julgransmatta!!! Måste kika in i den shopen.

Vad roligt det lät med glasstillverkning. Och vilka spännande smaker ni valde!

Hoppas att allt är bra med dig!
Kram, Jenny

Svar: Tack, Ja allt är bra här. Visst var det lite roliga smaker, förrättsglassen låter ju helt knasig men oj så gott, skulle varit lite mindre sötad så hade den varit perfekt. Ha en skön onsdag. Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela