Susihus

Spökmaränger

Publicerad 2012-11-03 18:01:20 i Mat & bak

Go kväll
Mörkret har lagt sig och det regnar fortfarande. När Bono och jag var ute på en mycket tung morgonlöpartur så kändes det skönt och som det skulle spricka upp men nej, regnet tog taget och det har hållt i sig med grått och trist väder. Har satt till lite bullbak och bakar lite surdegsbröd, så det doftar gott i köket.
 
Bild: Susihus
Dagens bild är spökmarängerna som jag bakade för någon helg sedan, de passar väl bra denna All helgons dag. Små marängtoppar, av lite varierande utseende. De har fått ögon av lite smält choklad. Buu va de skräms!
 
Nu väntar lite grill och ett glas gott rött till.
Ha en toppen kväll
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-04 16:42:24

Åh, bode också ge mig ut på löprunda ju... Var det tyngst för dig eller Bono?
Supersöta maränger!!!
Kram

Svar: Tyngst för mig. Bono tycker bara det är superskoj och springer på i ett rackans tempo... Nu ska jag ut och springa med five fingers en liten kortis.Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-11-04 22:38:29

Men så söta, både till utseende och smak, antar jag.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela