Susihus

Höstfärger

Publicerad 2012-10-27 16:05:00 i Trädgård

Idag har det varit lövkrattning på schemat. Vilket väder, iskallt på morgonen och sen sprack det upp i ljuvligt solsken.
 
Jag vaknade tidigt 0630, märkligt då jag igår inte kunde tänka mig en tidig morgon till utan såg fram emot en morgon utan klockskrälle...
Nåväl hoppad upp satte mig och stickade och lyssnade lite på podradio, bakade frallor och sen ut med Bono en runda. En skön morgon helt enkelt. Efter frukost så var det till att räfsa för det låg en tjock lövmatta på marken. Bono har roat sig med att stoppa ner sin boll i lövhögen, då han sen hoppar ner i högen för att leta upp sin älskade boll. Ja vi har alla olika sysselsättningar här :)
 
Bild: Susihus
Ha en härlig lördag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela