Susihus

Installation

Publicerad 2012-10-27 21:15:43 i Allmänt

Go kväll
 
Efter att ha burit hem lite nya teknikprylar i hemmet så har de nu plockats upp ur sina fina välformade kartonger.
 
Bild: Susihus
 
Nu har det programmerats om och installerats från Android telefon till Iphone, några svordomar och timmar senare så ligger äntligen de flesta kontakter på min nya telefon. Min älskade man har pysslat med det medans jag har installerat mig och försöker att komma på min nya Mac. Det var några år sen jag jobbade i Mac miljö, förrutom på Ipad. Jag minns att jag tyckte det var enkelt och roligt då, ska bara tänka om nu för det är ju lite olikt pc. Hittar inte vissa knappar som jag är van vid från pc, fast åh andra sidan upplösningen på bilderna är så mycket finare.
 
Goa lördagskramar!
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-28 21:45:43

Välkommen i klubben! Jag älskar min IPhone. Trodde verkligen inte att jag skulle gilla en "pryl" så mycket som jag gör. Datorn är sällan på nu för tiden. Räcker med mobilen.
/P

Svar: Bloggar du från mobilen också? Det har jag inte kommit på än men nu med Mac kanske det går bättre. HTC som jag hade innan var kass på bilder och annat.Må gott
Kram
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-10-30 07:12:11

Oj! Lyx!!! Hur är 5:an jämfört med 4:an? Jag har iPhone 4 som jag är nöjd med och byter nog inte än på ett tag. Den där andra snyggingen skulle jag gärna vilja ha!
Kram!

Svar: Haha kan inte uttala mig om fyran jämfört med femman då jag har haft HTC innan från jobbet. Nu när jag slutade så bytte de till 4S. Men än så länge är jag supernöjd med båda Appleprodukterna. Lite ovant att jobba i Mac än men grafiken är ju helt ljuvlig.Kram på dig
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela