Susihus

Maskot

Publicerad 2012-10-30 11:20:35 i Allmänt

I fredagskväll när jag kom hem från min sista arbetsdag på mitt förra jobb så istället för helgblommor som min man är väldigt duktig på att köpa väntade en liten helgpresent! Haha så underbart! Jag älskar överraskningar och gillar sånt när man minst anar det. Är alltså inte så mycket för mors- och/eller farsdagspresenter, för det är så förväntat på något vis.
 
Nåväl i paketen låg denna snygging som jag har spanat på ett tag...
 
Bild: Susihus
 
Snygga Kay Bojesens sångfågel Pop. Min man tyckte att jag behöver en maskot nu när jag lämnar mitt jobb och ger mig ut på nya upptåg. Har inte hört Pop sjunga än men den är ljuvlig och jag blir glad bara jag ser den.
 
Ha en härlig dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2012-10-30 12:19:10

Håller verkligen med dig om att det är de oväntade presenterna/överraskningarna som verkligen betyder något.

Så spännande med ett nytt jobb! Lycka till!!!

Ha en finfin dag!
Kram, Jenny

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-10-30 15:46:56

Men, vilken söt pippi! :) Det var gulligt av din man! Min är superdålig på presenter tyvärr. Han var duktig första året, sedan planade det ut...
Kram och lycka till med det nya!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-30 17:06:58

Visst är det roligast att få presenter när man minst anar det? Hoppas nu den ger dej tur.
/P

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-10-30 21:31:20

Vilken söt, perfekt maskot =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela