Susihus

Solig ledig dag

Publicerad 2012-10-15 08:35:56 i Trädgård

Efter en vecka med Göteborgs utflykt, försökte att få vilken dag som blir min sista men det är inte riktigt klart ännu. Nåja det löser sig säkert. I fredags tog jag en ledig dag och vilket härligt väder det var. Frostigt på morgonen och riktigt kallt, strålande solsekn och riktigt kripsigt. I like!
 
 
Vårt hus från andra sidan kanalen på Bonos och min långpromenad samtidigt som solen värmer upp. Dax att ta fram vantarna helt enkelt.
 
Bilder: Susihus
 
En härlig höstbild på Kanalen som leder in mot vårt hus och småbåtshamnen. Fixade lite i trädgården men skulle nog ha lagt lite mer tid där då helgen inte bjöd på detta ljuvliga väder. Brr det har tokregnat hela helgen. Huu vi som tänkte höstfixa lite i trädgården. Nåja det får bli en annan gång.
Ha en fantastisk dag!
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-15 09:03:52

Visst är det härligt nu, men solen får gärna lysa.
/P

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-10-17 11:38:01

Nä, snön kommer alltid vid den här tiden hos oss och brukar ligga kvar. Tycker dina höstbilder är så fina, jag önskar vi hade det lite varmare och utan snö.

I dag ska Aladdin till veterinären, det känns väldigt nervöst. Jag hatar knölar!!

~Ingrid

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-10-17 13:00:32

Åh, det ser nästan ut som snö på taket ju. Mys! :D
Det ska bli jätteroligt att läsa om din skidträning inför TjejVasan tycker jag. Hoppas att snön kommer tidigt i år.
Hade du skidor redan?
Kram och hoppas att din onsdag är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela