Susihus

Stort steg

Publicerad 2012-10-04 17:33:00 i Allmänt

Idag på kanelbullens dag och på Bonos 4 månader-efter-operationen dagenm har jag tagit ett stort steg, jag har sagt upp mig från min fasta tjänst och ger mig ut i ovissheten!
 
Knasigt kanske eller helt rätt, tja tiden får visa det. Känner bara att jag vill vidare och inte fastna. Har haft tanken ett tag, bearbetade den rejält under semestern i somras, här vänt, vridigt och ventilerat och ja nu har bitarna fallit lite på plats. Jag har varit här i 10 år och har gjort 2 race, det är dags att kliva vidare och se vart som finns bakom hörnet.
 
Dags att investera lite tid i mig själv! Spännande, pirrigt och lite otäckt men jag sitter ändå här med ett leende på läpparna för att jag äntligen har tagit steget. Skönt!
 
Bild: Susihus (Kardemummabullar dagen till ära)

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-10-05 07:44:22

Oj, modigt! Jag trodde att du hade något nytt på gång...
Det kommer att bli hur bra som helst. Alla behöver nog en nystart ibland.
Hm... jag har _nästan_ bestämt mig för att försöka mig på en halvklassiker och börjar i så fall med Lidingö Halvlopp tror jag (kanske simningen).
Kramar till dig och trevlig helg!

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2012-10-05 08:04:03

Lycka, lycka till! Jag tror det kommer gå utmärkt! Jag sa upp mig för ett litet tag sedan, men jag har dock något att gå til. Men jag tycker det är så viktigt att stanna upp och känna efter vad man vill och vart man är på väg! Heja, heja! Kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-07 09:40:22

För fyra år sen sade jag också upp mej och förändrade livet. Tufft och modigt men jag ångrar inget.
Lycka till med allt, vad det än blir.
/P

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2012-10-07 19:53:22

Gu va häftigt och så modigt! Alla lycka till med vad det e nu du ska hitta på :D

Kram

Postat av: Malin-tjusigt

Publicerad 2012-10-22 11:24:54

Tack för ditt besök hos mig. Kul att titta on hos dig.
Det kommer säkert att bli en bra tid för dig framöver.
Kram
Malin "bredvid"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela