Susihus

Kär

Publicerad 2012-09-25 08:14:00 i Resor

Redan i taxin in från flygplatsen till hotellet i Berlin i onsdags, kände jag att jag blev kär i staden. När det sen blev en löparrunda på torsdagmorgon innan frukost så bekräftades ännu mer. Vilken stad! En storstad som ändå känns lite lagom mysig och med en avslappnad stil. Skulle kunna tänka mig att flytta dit ett tag.
 
Bild: Susihus
 
Kan bara hålla med dekalen på den söta men ack så obekväma trabanten!
Återkommer med fler repotage från Berlin.
Ha en skön tisdag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-09-26 12:38:29

mysigt att åka utomlands, Lite avkoppling från stress

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela