Susihus

Mot Berlin

Publicerad 2012-09-19 08:55:57 i Trädgård

Nu far jag mot Berlin, ska ta emot en grupp där imorgon. Har inte varit i Berlin i vuxen ålder så det kan nog behövas en extra dag och ta in staden innan gruppen kommer. Ser verkligen fram emot att få komma till Berlin, vi har många grupper dit nu så det känns som staden är het... Även om jag reser med minimalt med packning, endast handbagage. Så är löparkläderna med, det är ju bara 1 1/2 vecka kvar till Lidingö...guulp!
 
 
Bild: Susihus
 
Bjuder på en bild på ett av våra härliga gräs som nu har krönt sig med dessa ljuvliga vippor. Jag återkommer med ett reserepotage från Berlin när jag är hemma igen
Ha en härlig dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-09-19 08:59:53

Ha en härlig resa och hoppas ni får fint väder.
/P

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2012-09-19 09:17:18

Hoppas att du har det bra i Berlin. Jag imponeras så utav människor som tar med sig träningskläder (och framförallt tränar!) på sina resor.
Lycka till även på Lidingöloppet!

Kram, Jenny

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-09-19 13:20:18

Jag har varit i Berlin en gång och det var för 10 år sedan ungefär. Gillade staden, verkligen! :)
Hoppas att du får en mysig resa och du kommer att fixa loppet hur bra som helst. Själv har jag helt givit upp hoppet om att kunna försöka springa det där jäkla skitloppet! ;)
Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-19 21:28:16

Åh vad härligt! Hoppas att du får en jätte bra resa (och får springa lite med!!)
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela