Susihus

Nya växter

Publicerad 2012-09-13 17:59:00 i Trädgård

I detta pågående trädgårdsprojekt så ska jag även få till ett litet fint land med mina roliga och fina växter som jag inhandlade på den mysiga trädgårdshandlen Åbergs Trädgård utanför Ystad, under vår sista semesterhelg.
 
Nu har de fått stå till sig i zinkbaljan ett tag men det vore kanske bra om de får komma på plats innan vintern.
 
Bild: Susihus
 
Har kommit på att jag gillar detta med bladstrukturer och färgerna på bladen näsan mer än blommorna. För en blomma har tyvärr så kort livslängd, det är ju bladen som tillför under en mycket längre tid.
 
Ha en skön dag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela