Susihus

Sommarens sista

Publicerad 2012-09-05 18:21:00 i Trädgård

Sommarens sista sommarbukett från trädgården är nu intagen och det är bara att konstatera att hösten är här och att det är dax att höstfixa lite i trädgården.
 
 
 
Bild: Susihus
 
Ljuvlig Malva som jag sådde i våras och som har gett lite härlig färgsprakande fägring både i landet och inne. Den kan nog få hänga med till nästa år oxå.
 
Har lite nya sköna projekt på gång för trädgården och jag håller tummarna för gott väder och att min inspiration anländer samtidigt i helgen.
Sköt om dig!
Kram

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-09-06 07:51:34

Tack för dina tankar! Visst är det så, att 16 år är respekt!! Men oh min skapare vilken sorg. Det var som att lämna sitt barn, jag trodde hjärtat skulle slitas ur kroppen...

~Ingrid

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-09-06 08:19:11

Önskar att jag också hade lite inspiration till trädgården men... Inte mycket.
/P

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2012-09-06 08:40:05

Gillar verkligen färgen på din Malva. Lite vemodigt med sista buketten, men förhoppningsvis fortsätter trädgårdssäsongen lite till. Vi hade dock endast 5 grader här i morse!

Ha en fin dag!
/Jenny

Svar: Samma här, 5 grader i morse när Bono och jag tog en promenad. Solen sken och vattnet var varmare än luften så det blev en trolsk stämning, härligt!
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela