Susihus

Fixar och trixar

Publicerad 2013-04-24 15:26:20 i Inspiration

Hej kära onsdagseftermiddag! 
Idag ringde klockan supertidigt, hade rask morgonpromenad med kompis inbokad vid 0615. Ljuvligt väder då, strålande sol och nästan vindstilla. Härlig start på morgonen, när jag kom väntade frukost med nybakade grahamstekakor. 
 
Här fixas och trixas det, dels har jag en stor kundgrej på gång här om en månad så det är lite manus, bilder och körscheman som ska fixas till. Sen har jag ju en nära högtidsdag, puuh! Som närmar sig lite väl fort med stora steg... Lite att fixa inför den också så det är väl planerade dagar här nu. Hihi
 
Bilder: Susihus
 
Snart dax för hundkurs igen, och nu ser inte vädret ut att vara på samma goda humör som i morse. Nåväl varma och regntåliga kläder på helt enkelt.
Må gott
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-04-24 18:55:08

Hoppas att du får det bra på hundkursen och att du inte regnar bort!!
Hotellet vi bodde på hette Double tree by Hilton. Prisvärt men jätte fint.
Kramar

Postat av: Suss

Publicerad 2013-04-24 21:09:13

Fullt upp för dig förstår jag! Spännande med kundgrejen!
Men synd att det var sånt skitväder när ni hade hundkurs men vi hundägare är ju vana vid alla väder ;) kram Suss

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-04-24 21:46:42

Hoppas ni sluppit regnet.
/P

Svar: Regnade som bara den tyvärr men det får gå det också.
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela