Susihus

Glädje

Publicerad 2013-04-08 15:01:00 i Hem

Go eftermiddag måndag!
 
Nu har Bono varit på massage, idag njöt han lite mer av sin timme än vad han har gjort tidigare. Säkert för att en hel del spänningar har släppt på honom. Det är hans lilla rygg (eller lilla, låååånga kanske är bättre att säga) som tar stryk när hans vänsterben inte riktigt fungerar som han vill. Nåja nu vilar han i alla fall ut och vi kan glädjas åt att våren sakta men säkert är på G. 
 
Här knoppar mina inklippta äppelgrenar och man blir ju lycklig av att bara titta på dem. Att äntligen få se lite grönt blir man ju så glad av.
Bild: Susihus
 
Snart dags för att dra igång ännu en hundkurs. Denna veckan är det verkligen hundkurs som gäller, 5 av 7 dagar ägnar jag mig åt detta. Gäller att hålla rätt namn på deltagarna och utbildning bara...
 
Må gott!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-04-08 15:53:35

Jag hade alltid fusklapp i fickan. Hade jag tur satt namnen på sista träffen.
Men jag hade också turen att många fortsatte kursa för mej. Ibland valp- upp till tävlingslydnad. De namnen sitter som sten i ställer.
Lycka till!
/P

Svar: Smart idé jag försöker skriva ner namnen första gången när de presentera sig det hjälper mig för då kan jag plugga på lite inför träffarna ;)
Sus i hus

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-04-10 13:49:15

Visste inte att du leder hundkurser... Då har jag ju en expert att vända mig till här :-)

Jag tar också in en del grenar för att få lite grönska. Man får ju göra vad man kan nu när våren tar sådan tid på sig.

Kram, Jenny

Svar: Jojomensan det är bara att fråga på ;) Ser hoppfullt ut med vår till helgen. Håller tummar och tassar för det. Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela