Susihus

Långt hopp

Publicerad 2013-04-22 08:57:00 i Inspiration

God morgon! 
Det blev ett långt hopp från förra inlägget. Jag har varit iväg på jobb i Göteborg. Dessutom bytte jag mobiloperatör och det gick ju inte helt smärtfritt, så jag har varit utan min smartphone ett par dagar... hjälp vad jag har vant mig vid den. Den insikten kom snabbt när jag raskt fick ta fram min gamla tåliga Ericson mobil.
Nåja nu är problemet löst och jag är tebax. 
 
Jag har jobbat som värd på ett genomförande, 500 personer som har träffats i 2 dagar. De har haft konferens och bland annat varit ute och cyklat i Göteborg. Ni kan läsa mer om det i GP här
De var på Pustervik på kvällen där Augustifamiljen öste gärnet och förgyllde med gästartister Maja Gödicke och Theodor Jensen. 
 
På lördagmorgonen började jag dagen med att inreda loungemiljö på Biograf Drakens foajé. Jag hade fått en summa pengar (ingen hög summa här inte) att hyra in möbler från Myrorna rakt över gatan och med dessa möbler skulle jag skapa en skön loungemiljö som skulle andas lite mormor feeling!
Bilden är inte den bästa då solen, härligt nog strålade in genom persiennerna så allt blev randigt.
 
Bilder: Susihus
 
En vid första anblick ful lampa som jag sen skalade av den fula skärmen och hittade en riktigt cool marmorgrön lampfot under, med en liten större fin glödlampa så hade den gärna fått följa med mig hem.
Riktigt kul uppdrag då det är svårt att veta vad som finns inne på Myrorna och man får helt enkelt ta det som finns och göra det bästa av det. Tycker nog ändå att jag fick ihop det rätt bra.
 
I går var jag helt slut och njöt mest av det fina vädret som så härligt dök upp i helgen. 
 
Nu är det nya tag och jag passar på att önska dig en härlig start på veckan!
Må bäst!
Kram 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-04-24 07:52:15

Hej.

Googlade runt för att hitta Lovisa Burfitts högupplösta bilder från Renaults reklam. Hittade på köpet din trevliga blogg. Om du fortfarande har kvar filerna och vill dela med dig så skulle jag bli överlycklig. Har varit på jakt efter dom.
Ha en fin dag!
[email protected]
/Sofia

Svar: Hej SofiaDet har jag! Jag skickar dem i ett mail till dig. Må gott
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela