Susihus

Vår bästa tid är nu

Publicerad 2013-04-26 08:47:59 i Inspiration

God morgon Fredag!
Här är det regntunga gråa moln som sprider ut sig. Nåja vi hade ju en härlig vårdag i går som vi fick njuta desto mer av. Var uppe i går kväll och tränade med Bono på klubben. Sol, gräset skiftar äntligen i grönt, inte så mycket blåst och lagom temperatur och det bästa av allt, inga mygg och knott. Snacka om att vår bästa tid är nu! Gick dessutom kanon på träningen. Hade en hyfsat tyst hund på fria följet. Gött!
 
Mannen har ju haft semester denna veckan, för att bygga en ny uteplats på framsidan. Han har väl inte haft sån tur med det bästa semestervädret men tappert har de kämpat med att få den klar. Som han säger det är ju bättre att göra den nu och att den är klar när det fina vädret kommer!
 
 
Bild: Susihus
 
Nu är det ju bara det roliga kvar, piffet! Jag har hittat ett bord på Blocket som jag har köpt, nu ska det bara komma till Småland. Sen får jag väl fundera lite på kuddar och annat. Behöver ju gärna vara lite kuddar som tål vatten kanske i detta land...Har någon något förslag så tas det tacksamt emot.
 
Go och glad fredag!
Kram 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-04-26 19:37:50

Så himla snyggt!!
Vill göra något åt vår terass men hittar inte rätt. Den är stor, det är fönster och dörrar på fel ställen. Pool mitt i och trappa. Jag hittar ingen logik och får inte till det.
Kuddar kan kläs med galon eller vaxduk. Sen syr men tyg att ha över som örngott. Smart och håller en sommar men bara att sy nytt överdrag ju. Inga myskuddar direkt men perfekt till ute soffan.
/P

Svar: Tack snälla för tipset!
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-04-26 21:34:57

Oj, så fint! :) Tur att mannen har repat sig från cykelolyckan så att han kan snickra.
Jag är så opiffig, så tyvärr har jag inga råd att komma med på den fronten. ;)
Kram till dig och ha en skön helg!

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-04-27 19:44:56

Så snyggt!! Vad bänkarna blev snygga! Riktigt riktigt fint!!
Hoppas att ni har en bra helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela