Susihus

God fortsättning

Publicerad 2013-12-27 11:31:24 i Allmänt

Hej fredag mitt bland helgerna.
Kändes lite tungt att stiga upp tidigt idag när jag nu precis hade lärt mig att sova lite på morgonen. Nåja en skön långrunda med kompis och våra hundar så piggnade man till för att jobba lite. Det blir nog inte full fart idag, men lite admin som behöver skötas så här inför årets sista dagar.
 
Hoppas att ni har har haft en toppen julhelg. Det har jag, lugnt och skönt, avlöst goda måltider med träning och promenader. Vädret har väl inte varit någon höjdare men men. Julaftons förmiddag var vi ute på Kosta Boda Art Hotel och tränade i gymmet, simmade och mös lite i den varma utepoolen.
 
 
Bild: Susihus
 
Helt oväntat så fick jag en julklapp från reklambyrån som jag jobbar med genom min konsulttjänst. Jag trodde det var godis i paketet men åhhh va glad jag blev när jag fann dessa fina muggar i. 
 
Njut vidare i julmyset! 
Kram

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2013-12-27 16:18:13

Vilken överaskning med muggarna, bra mycket bättre än godis!!

Håller på att trimma hundar, rengöra öron och klippa klor. Inte kul när man har så många men ack så skönt när man blir klar :0)

~Ingrid

Postat av: camilla

Publicerad 2013-12-27 19:14:15

De där är underbara! Stod själv och tummade på dem på Hemtex före jul.
God fortsättning på julen!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela