Susihus

Utrensning

Publicerad 2013-12-29 19:50:00 i Hem

Go kväll söndag! 
Det är gott om helgdagar nu, de hinner knappt avverka en helg förrän nästa står för dörren. Gott och bara njuta. Nu ska det bli semester i några dagar, inget jobb förrän på fredag. Idag blev en hundpromenad med en kompis inställd och istället satte jag och mannen fart att rensa våra klädkammare...om det behövdes? Puh, en stor svart sopsäck senare kände vi oss rätt nöjda. Dock är jag lite sugen på att fortsätta rensa vidare. Det finns säkert några gömmor till som skulle må bra av en utrensning! Känns bra att börja det nya året med fräscha garderober ;)
 
 
Bild: Susihus
 
Fjolårets hemstickade julgranskulor har fått hamna i en trollhasselgren i år.
Go helgkväll

Kommentarer

Postat av: ikas

Publicerad 2013-12-29 21:35:15

Visst är det härligt att rensa! Jag är nog konstig, men jag njuter av att göra mig av med saker :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-12-30 12:41:05

Jag däremot, är urusel på att rensa. "Nja, den är bra om det skulle vara någon gång......
Den, oj den har jag minst en gång vartannat år....

Haha, så illa är det kanske inte, men kläder som spänner lite här och där bör bantas i och vissa saker ÄR bra att ha.
Se min gamla Bruksjacka. Slängde den tillslut i fjol men tror du jag har någon ersättare? Nu har det som tur är inte blivit så kallt än.
Snål, det är vad jag är, och lat som inte kommer till skott!!
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela