Susihus

Förpackning

Publicerad 2013-02-02 08:24:35 i Hem

God morgon lördag!
Vilken härlig dag det var i går. Jag var ute på landsbyggden hos en kompis som har flyttat hem efter en tid utomlands. Möttes av nybakade scoens och nybryggt kaffe....
Hon ska hjälpa mig och sätta ihop min logga, fixa till lite visitkort och en ny hemsida åt mig så det var rent businessmöte ;)
 
Vi tog en promenad och tittade på fantastiska lokaler och miljöer i ett av alla våra gamla glasbruk här nere i Småland. Vi hann även med att prata lite idéer och tankar. En härlig inspirationsdag helt enkelt! Tack snälla U, J och lille N.
 
På tal om förpackning av varumärket och glasbruk i krokarna, så titta på denna ljuvliga förpackning av 4 fantastiskt fina vinglas, men förpackningen är ju minst lika underbar.
Bild: Susihus
 

Tänk om man fick saker man köpte förpackade på detta vackra sätt, vilken lycka! Nu blev vi lyckliga när vi hittade dessa hemma hos svärföräldrarna. Kartongen med glas står nu framme på en hylla hos oss!
 
Ha en härlig lördag
Kram

Kommentarer

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2013-02-03 21:10:10

Va härligt det är med inspirationsdagar :-) Hoppas du får en bra vecka :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela