Susihus

Sista uppladdningen inför Tjejvasan

Publicerad 2013-02-21 08:05:17 i Inspiration

I går var jag ute på sista skidturen innan Tjejvasan. Med all denna snö som verkligen har vräkt ner här så var det kalasspår. Bono fick följa med ut, det blev lite tufft för honom på vissa ställen då det är så mycket snö, det blir lite tungt för knät. Men vi kämpade oss igenom 8-9 km. Solen lyckades kämpa sig igenom på sina ställen och då blir det så där alldeles magiskt att få glida fram igenom skogen med lite solglitter. När skidåkning är som bäst.
 
 
Bild: Susihus
 
I går kväll laddade jag med spagetti och köttfärssås, (hemlagat och inget fusk med något hästkött här inte).
Nu ska jag packa och sen blir det lite tåg och några timmars bilresa upp till Leksand idag. Men med 4 tjejer i en bil och som sen ska dela stuga kan ju detta bara bli toppen!
På lördag gäller det!
 
Till alla er andra som ska åka något av loppen under Vasaveckan, STORT LYCKA TILL
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-02-21 09:06:22

Oj, ni har ju mycket snö!!! :)
Iiih, ja i morgon är det dags för mig. Det ska nog gå bra. Det känns bra att göra en riktig långkörare inför stafetten 1/3, då jag ju bara ska åka 1,9 mil (Hökberg-Mora).
Lyckospark!!!

Svar: Detsamma till dig! Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-02-23 08:52:57

Sitter här och ser på uppladdningen av Tjej vasan på tv. Vart är du då??

/P

Svar: Haha ja jag har oxå tittat för att se målgången men precis då är det en intervjuv...1425 så jag är inte med =)
Sus i hus

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2013-02-24 15:15:34

Hoppas det gick bra för dig! Ha en fin söndagkväll, kram

Svar: Det känns bra även om det var trist före. Men jag är nöjdMå gott
Kram
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-02-24 18:36:18

Men nu är jag ivrig över att läsa en rapport från vad du tyckte om loppet. :) Du fick ju kanonbra tid. Grattis!!!

Svar: Tack vännen. Kunde varit lite bättre men med detta före och en liten vurpa på slutet så är jag mer än nöjd.
Sus i hus

Postat av: Nina

Publicerad 2013-02-24 19:56:52

hur gick det då?? nyfiken!
-från en annan som åxå trugade sig igenom dessa vansinniga spår igår ;)

Svar: Tack snälla, gott jobbat! Jag kämpade på och slet som en gnu i dessa obefintliga spår...men är så nöjd och känner mig pigg i kroppen. Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela