Susihus

Utmanad

Publicerad 2013-02-04 15:29:48 i Inspiration

Vet inte hur detta gick till men nu är jag i alla fall anmäld! Har i och för sig sagt att jag skulle springa ett marathon när jag fyller 40. Dock blev det ett något annorlunda marathon.
Vi är ett gäng tjejer som ska åka till Berlin i höst och köra inlines Marathon...
Hjälp jag har ju inte ens stått på ett par inlines, det känns extremt instabilt och helt enkelt galet!
 
Så nu behöver jag köpa mig ett par inlines eller det kanske är någon som har ett par stående som ni helt enkelt vill bli av med, riddarutrustning som skydd, för jag kommer ju att slå ihjäl mig. Sen behöver jag fin rak asfalterad sträcka ute i skogen utan en människa som kan se mig när jag tar mina första stapplande steg...
 
Ja jag förstår vad ni säger, vilken tokfia! Och ja det kan jag ju helt klart skriva under på. Dock hörde jag något klokt häromdagen man ska inte dö nyfiken... dax att gå utanför komfortboxen.
Hejarop tages tacksamt emot!
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-02-04 18:46:57

Heja heja! :) Har aldrig testat inlines, men rullskidor är jättekul.
Och så får du ju åka till Berlin igen! :)
Blir nog bra det där.
Kram!

Svar: Ja det måste ju ha varit Berlin som lockar.... Nåja det är väl bara att öva upp sig hehe
Sus i hus

Postat av: Eva

Publicerad 2013-02-04 22:51:47

Vad säger din arbetsgivare om sådana där äventyr :-) Du får ju inte bli sjukskriven!

Svar: Haha nej just det...svår att förhandla med ;)
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-02-05 22:19:04

Tokfia var namnet!
Hoppas de sopar er asfalt tidigt. Någon olycka på grund av grus vill vi inte höra talas om.
/P

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-02-06 10:56:08

Det är ju underbart med människor som du! Att bara kasta sig in i sådana äventyr är ju helt galet men underbart! Jag önskar att jag vore sådan...

Lycka till med träningen nu!!!

Kram, Jenny

Svar: Tack det kan behövas...puuh blir rädd bara jag tänker på det! Nåväl det får väl gå ;)
Sus i hus

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2013-02-10 17:18:56

Roligt att du testar på det, kommer gå jättebra! Ha en fin vecka, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela