Susihus

Vååååår

Publicerad 2013-02-19 08:55:21 i Hem

Snön vräker ner och det är fantastiskt vackert ute, massor av ny vitt tung snö.... Igår var det nästan regn och grått men idag är det som sagt vitt och vackert igen. Det kanske kan bli en tur med skidorna mellan mötena idag.
 
Börjar att bli lite pirrigt inför helgens lopp....jag studerar mest väderkartan och nu ser det ju ut att bli ljuvligt, sol, kallt på morgonen men sen upp mot nollan. Perfekt, då kanske jag inte behöver köpa ett par nya vantar...hehe
 
Även om snön yr ute så ville jag ha lite vår inne. Införskaffade mig i en liten söt Primula och några pärlhyacinter som jag tycker är så söta och min mormor hade alltid såna i min födelsedagsbukett. Lite äggskal och några fjädrar fick bli lite pynt till i den gamla soppterrinen 
 
Bild: Susihus
Lite vår på köksbordet...det blir ljusare mina vänner!
 
Ha en fortsatt skön tisdag!
Kram 

Kommentarer

Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn 3 dvd & klocka med Tingeling Vingarnas hemlighet

Publicerad 2013-02-19 21:07:36

Fint arrangemang=)
Här blir det bara kallare för varje dag nu. Våren känns väldigt avlägsen:(

Ha en trevlig kväll!

Svar: Ja här har kommit massor av snö. men jag hörde att våren skulle dyka upp lite sakta nästa vecka vi kan ju hoppas på det.
Sus i hus

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-02-19 21:56:13

Vad kul att du också ska åka i helgen!! Hur känns det?? Hoppas att det går bra! Kramar

Svar: Det känns bra och vädret ser ju ut att bli toppen. Hur känns det för dig! Lycka tillKram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela