Susihus

Vackert hotellrum

Publicerad 2013-02-27 09:04:39 i Inspiration

God morgon ljuvliga vinterdag!
Idag har jag vaknat upp i Varberg, ska vara här på jobb resten av veckan. Kom fram sent i gårkväll efter en dimmig bilresa till västkusten. Dock lättade dimman och tröttheten när jag klev in på mitt fina stora hotellrum.
 

 
 
 
Jag gillar ju när hotell har något extra eller lite humor inblandat och det kan man väl säga om detta gäng som jag delar badrum med
 
Bilder: Susihus
 
Nu är det dax för jobb! Ha en härlig dag!
Kram från Varberg

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-02-27 10:12:13

Wow! Riktigt lyxigt rum och vilken rolig detalj med ankorna. Jag antar att du badar dem lite också, så att de inte bara får stå på hyllan. :)
Vi ska bege oss till mindre lyxig stuga i kväll, men det finns i alla fall öppen spis så att man kan mys-elda lite. :)
Kram och ha en fin dag!

Svar: Haha ja jag kommer att köra ankrace ikväll ;) Lycka till nu med stafetten! Stor Kram
Sus i hus

Postat av: Anna

Publicerad 2013-02-27 11:09:47

Ett sånt härligt hotell rum kan man ju leva med. Då blir ju vistelsen något extra..
Hur går det med era hundplaner? Vi har minst en av tikarna som bär på små valpar och nu längtar jag så in i.

Kram Anna

Svar: Åh va det låter mysigt, förstår att du längtar och få höra lite tassljud igen. Tack, jag har hittat en kennel och trevlig tik, de har hittat en hane så nu väntar vi bara på att hon ska löpa, och att det blir små söta valpar! Håll tummar och tassar för jag längtar också. Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-02-27 20:16:46

Åhh så härligt. Jag gillar lyxiga hotellrum. Bor dock sällan på några.
Söta ankor!
/P

Svar: Ja visst var de ljuvliga! Få köra ett ankrace ikväll =)
Sus i hus

Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn Tobbes Trix & 2 Digitala spel

Publicerad 2013-02-28 12:54:52

Gött att bo på hotell och då allra helst i ett snyggt rum =)

Ha en fortsatt fin torsdag!

Svar: Tack snällaGo helg
Sus i hus

Postat av: Nina

Publicerad 2013-03-01 19:51:23

ååh, härliga varberg..! och vilket fins rum och söta ankor ;) vi samlar på badankor och har väl 30-40 st på badkarskanten! :P
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela