Susihus

Lite extra kärlek

Publicerad 2013-06-04 17:37:29 i Inspiration

Go kväll denna tisdagkväll! 
Fönstret öppet och Familjen Blåmes har fått tillökning så det är kvitter och full aktivitet utanför. Själv har jag mest suttit inomhus och försökt att hitta hotellrum till alla. Det börjar lösa sig...
 
I går kväll hade jag avslutning på en hundkurs och de sötnosarna hade köpt en flaska vin till mig! Kul med uppskattning och ännu roligare är när lite kärlek nerlagt på presenterna.Lite piff och här har man lagt lite omsorg på band, handskrivet kort. Underbart!
 
Bild: Susihus
 
Små detaljer som gör helheten, sånt går jag igång på, och kan få ett löjligt leende på läpparna.
Var på ett nybyggt hotell för ett tag sen som hade glömt kärleken vid frukosten. Brrr vilken trist upplevelse. Då bor jag hellre på ett enklare hotell med en liten frukostbricka med omtanke på. Säger inte att det behöver kosta något utan det är en liten detalj och lite tanke bakom. Det är lite X kärlek för mig.
 
Nu cykla mot trevligheter...
Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-06-06 22:22:58

Du har rätt. Alla borde tänka så och anstränga sig lite.
Jag ska börja i morgon!
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-07 20:52:21

Åååh! Så gulligt! :)
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela