Susihus

Solglimt

Publicerad 2013-06-29 15:16:01 i Inspiration

Efter en veckas regnande fick vi en dag med solsken, äntligen! Igår lös solen över oss igen och plötsligt blir allt så mycket enklare. Härligt, visst det kanske inte var ligga-på-stranden-väder, men vad gör väl det efter en veckas regnande. Njöt för fullt av lite podradio och solstol, även en tupplur blev det där...
Mannens andra semestervecka går väl inte till histrien som den soligaste, tyvärr!
 
Öppnade även upp våra betongprojekt, ur sina gömmor/formar...
 
Bild: Susihus
De blev ritkigt bra, nåja min kant på krukan kunde ha blivit lite jämnare men men...
 
Nu lite podradio igen tror jag allt.
Ha en härlig lördag bland regnskurarna!
Kram 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-29 20:29:48

Det har inte varit sån jättebra sommar hittills i Sverige va? Hoppas att det inte blir en riktig tråksommar hemma i år igen.
Så fint med all betong ni gjuter! Kan man göra ljusa också alltså? Jag trodde att all betong var grå.
Kram kram!

Svar: Mannens första semestervecka, innan midsommar var toppen. Men denna har inte varit någon höjdare. Ni ser dock ut att ha haft det toppen =)Detta är vanlig finbetong, dock finns det vit vet jag och sen kan man ju färga den om man vill. Må gott
Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-07-01 18:30:10

Wow vilka fina krukor!
Kanter går att köra av med vinkelslip

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela