Susihus

Dukningstips

Publicerad 2013-03-27 14:08:00 i Inspiration

Hallå där soliga onsdag! 
Solen värmer helt ljuvligt utmed husknuten, var tvungen att intaga lunchen ute i solskenet idag! Det gäller ju att passa på och njuta för fullt när erbjudandet kommer!
 
Måste bara få visa upp den söta bordsplaceringen som det var dukat med i går när vi var ett gäng fd arbetskollegor som träffades hemma hos en av oss.
Påskigt, pyssligt och otroligt trevligt initiativ, med en liten present att ta med sig hem!
 
Bild: Susihus
 
Ett litet tips till de stundande påskmiddagarna kanske? Tack snälla L för en trevlig kväll!
Soliga kramar från Småland

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-27 22:35:59

Men underbart! :) Det märks att det är fler i din bekantskapskrets som är pyssliga.
Vårväder även här! Ljuvligt!!!
Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-03-28 09:18:08

Oemotståndligt!
Önskar jag hade mer tid till pyssel. Eller ork är det kanske som fattas?
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela