Susihus

Egna visitkort

Publicerad 2013-03-18 11:47:26 i Inspiration

Hej denna blåsiga måndag! 
Våren är verkligen bortblåst, här viner det om husknuten och känslan att bege sig ut på en härlig hundpromenad är lååångt borta....dock måste jag väl, för annars har jag nog en som protesterar! Kanske tur det.
 
Mer snö har de oxå lovat, vet inte riktigt vad som blev fel här...jag vill ju bara ut och börja trädgårdsstäda lite men det får jag allt vänta med.
 
Något som jag dock inte behöver vänta på är att börja att dela ut mina nya alldeles egna visitkort.
Bild: Susihus
 
Känns lite roligt och kul dessutom att det är en kompis som har hjälpt mig att ta fram dem, och hon har haft många roliga idéer, bl a att ha QR kod. Lite nytänk!
Ha nu en härlig måndag!
Kram i blåsten
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-18 13:41:55

Supersnygga och moderna! Kanon!
Nej, ingen mer snö nu tack... det räcker nu. Jag har börjat vänja benen lite lätt med löpband nu, inför barmark om det någonsin blir det här i år.
Kram kram!

Postat av: Nina

Publicerad 2013-03-18 20:26:45

men åååh, vilka fina! :)

ja, fy, nu får verkligen våren komma, inte mera vinter nu! blåser ju iskallt idag! brrrrrrr..
klart du ska köra på Kortvasan ;) hur kul som helst med lopp ju! Kram

Postat av: Helen.HUSnrNIO

Publicerad 2013-03-18 21:44:09

Superfina ju!
Var ju tvungen att kika in på sidan också... Kul! =)
Har du gjort den själv?

Svar: Tack, hemsidan är inte riktigt klar än. Har en kompis som har gjort både sidan och visitkorten. Ska bara få till lite texter och bilder till hemsidan. Må gott
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-03-18 22:13:37

Vilka fina och vilken härlig grön färg!

Städa trädgården skulle jag också vilja. Men allt är fastfruset, varenda pinne.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela