Susihus

Glad påsk

Publicerad 2013-03-28 15:32:00 i Inspiration

God eftermiddag skärtorsdag!
 
Kvasten är putsad, trimmad och Bono har lagt bollar i korgen (istället för ägg) så han ska klara flygturen utan att bli grinig ;)
 
Skämt och cider, så är bilen tvättad och dammsugen så att vi kan åka lite mer "vårigt" än all vinter som var kvar på den, dock hotar de med snö imorgon. Håller tummar och tassar för att det inte dyker upp. 
 
Här har det varit påskhare leverans idag. Det var så många som blev sugna på de söta små hararna efter förra inlägget, så jag fick en personlig leverans idag av tillverkerskan hihi.
 
Bild: Susihus
 
Med denna färgsprakande påskharebild önskar jag dig en helt ljuvlig och glad påsk! 
Åh jajamensan den söta grönprickiga ska få bo kvar här hos Tant Grön ;)
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-28 21:53:44

Men de är ju för ljuvliga! Den rosa eller rosa med orange prickar skulle passa bra hos mig. :) Ursöta!!!
Glad påsk!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-03-29 15:13:25

Erkänner, jag tog fram en tovnål och började provtova med lite urkammat Springer Spaniel hår.
Vi får väl se om det blir någon Påskhare av det. Till nästa år kanske.
/P

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-03-29 15:58:16

Glad påsk!! Hoppas att ni har en underbar helg! Kramar

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2013-03-31 15:03:08

Å vilka söta harar! Önskar dig med en härlig påsk! Kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2013-04-01 08:18:24

Hoppas ni haft en fin påsk, kom snön till er eller? Här har det varit strålande sol och mängder med snö.

~Ingrid

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-04-01 22:16:11

Hoppas att påsken varit bra och att ni haft fint väder. Nu räcker det med snö tycker jag, det är ju trots allt april nu!

Kram, Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela