Susihus

Längtar

Publicerad 2013-03-26 11:30:00 i Inspiration

Soliga tisdag! 
Steg upp tidigt och hoppade bara i träningskläderna idag och for iväg med Bono. Han tittade märkligt på mig, ska vi ta bilen på morgonturen...? Tog en morgonpromenad med en kompis och solen verkligen väckte oss till liv, så härligt, kallt, krispigt och fantastiskt vackert, vilken energistart på dagen!
 
Har börjat att inse att det blir nog ingen trädgårdspremiär här i påsk, om jag inte ska använda dynamit och det ligger inte riktigt för mig?! Så det får nog bli trädgårdsböcker och ett glas vin istället. Inte så dumt heller men oj vad jag längtar efter att få se dessa i trädgården igen
Bild: Susihus
Mina favoirtblommor, pioner. Förra året missade jag dem för jag var iväg på jobb hela perioden de blommade i år ska jag sitta och njuta lite mer av dem.
 
Ha en härlig dag
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-03-26 18:54:20

Hade en sådan stor, rosa Pion. Den stod dock precis där hundarna vill snedda runt en sten. Den kämpade men gav upp i fjol. Inte ett liv.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela