Susihus

Påskharar

Publicerad 2013-03-22 14:05:58 i Hem

Go eftermiddag underbara fredag!
 
Ibland undrar jag vart veckorna tar vägen, denna har verkligen bara försvunnit, det har varit en hel del goa möten, jobb och jag har hållt i ett par kurser så det klart att tiden bara susade till. Nu ligger en hel oplanerad helg framför mig, och det ska bli så skönt. Jag hade tyckt att det hade varit ännu bättre om det hade varit lite vår utanför fönstret, istället för isande vind och snö...men men den kommer väl tids nog. Jag får väl ta in mina ytterkrukor för att tina upp jorden så jag kan byta ut granriset mot björkris lagom till påsk!
 
Dessa ljuvliga tovade påskharar dök upp i brevlådan häromdagen. Ett par goa tjejer som tillverkar och säljer dessa, helt fantastiska och vilket hantverk! Billiga är de oxå! Hör av er om ni vill komma i kontakt med dem som gör dem. Jag tänkte att de blir perfekta gå-bort-presenter nu i påsk. Hoppas att någon sötnos får bo kvar här hos oss...
Bild: Susihus
 
TGIF! Ha en toppenskön fredag för det ska jag ha!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-03-22 19:07:30

Du kan få komma till mej i Påsk!!
Du kan få komma två gånger!!
Orange och rosa, tack.

Haha, skojar, självklart!
Lite långt att åka, menar jag.
Är det något företag eller privat som tillverkar?
De är ljuvliga.
/P

Svar: Haha jag sätter dem på kvasten, blåkulla är ju strax bredvid dig ;)De driver företag, och jag fick precis napp att jag kunde köpa fler, för jag hade en kompis som verkligen ville ha. De är ju helt ljuvliga. Må gott
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-23 08:12:21

Men ljuvliga! Hur stora är de och vad kostar de? Du får gärna meddela mig.
Ha en lugn och skön helg nu. Man kanske borde påskpynta. :)
Kram!

Svar: Visst är de. De är ca 17 cm höga och kostar 180 kr plus porto. Äntligen skiner solen här=)
Sus i hus

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-03-24 16:50:50

Hoppas att helgen varit fin!

Underbara påskharar! Här pyntas det sparsamt men lite påskris måste jag fixa. Och så påskäggen då som ska gömmas och ritas skattkarta...

Kram, Jenny

Postat av: nina

Publicerad 2013-03-24 20:58:01

Supersöta!
Hoppas du haft en fin helg och att du fått lite vårkänslor av solen :) kram

Postat av: Linda på Brogatan

Publicerad 2013-03-25 21:56:21

Heeeelt ljuvliga små påskharar!! Vill gärna komma i kontakt med dom som gör dem! Ha-begäret är väckt!!

//Linda

Svar: Visst är dem, man blir helt lycklig. Jag träffar en av dem imorgon och jag skickar över dina kontaktuppgifter till henne om det är ok. Må gott
Sus i hus

Postat av: Linda på Brogatan

Publicerad 2013-03-26 09:31:29

Tusen tack!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela