Susihus

Betongalster

Publicerad 2013-05-22 07:38:29 i Inspiration

God morgon onsdag!
Väderrapporten här är fuktigt och det har eller regnar... Hoppas på att efter regn kommer solsken! 
Sitter och väntar på dagisbarnet som ska dyka upp, eller rättare sagt dagisvovven. Passar en kompis hund någon/några dagar i veckan när det fungerar. En äldre flathane, och det vore lögn att säga att Bono och Diesel som han heter är bundisar eller ens kamrater. Dock har jag upplyst herrarna om att man behöver inte älska alla men man måste respektera varandra, det fungerar bra och efter varje gång de träffas så accepterar de varandra lite mer. 
 
Jag hittade lite nya betongformar på nätet som jag beställde till min käre man som älskar att fixa med betong och här kommer några av de nya alsterna. 
 
Lite blöt efter allt regn...
 
 
Bilder: Susihus
Vår nya vakt vid grönsakslandet, den har nog tagit sig upp från kanalen som ligger bara någon meter från odlingslådorna... ;)
 
Nu ska jag fixa om en presentation.
Ha en skön onsdag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-05-22 14:31:01

Tycker det är så fint med betong!!! Söt liten krokodil :-)

Här är det också mulet och lite regn idag.

Ha en fin dag!
Kram, Jenny

Svar: Nu kom solen och värmde...visste väl det efter regn kommer solsken =)Kram
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-05-23 09:44:01

Jag blir både glad och får ångest då jag ser din fantastiskt mysiga trädgård!
Ångest för min egen trädgårds del då så klart... Hur mysigt som helst ju!
Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-05-23 13:01:57

Det krävs en ledare för att kunna släppa in ytterligare en hane på eget område. Nu menar jag självklart inte Bono.
Du har så oltroligt fina saker i din trädgård. På skoj, önskade jag mig en säck betong som morsdags present. Vill göra något fågelbad eller liknande. Man vet aldrig vad det blir för resultat när jag är igång.
/P

Svar: Spännande, fick du någon betongsäck?
Sus i hus

Postat av: Suss

Publicerad 2013-05-26 18:25:52

Superfint i er trädgård! Jag gillar oxå betong! Snyggt med pallkragar att plantera i och det ska det bli här oxå ;) kram Suss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela