Susihus

Peppad

Publicerad 2013-05-16 09:55:28 i Inspiration

God morgon torsdag!
Vilken härlig dag att vakna upp till, strålande solsken. Nåja lite missförstånd på mailen men det löste sig och efter lite tidigt morgonjobb så gav Bono och jag oss ut på en härlig rask morgonpromendad. Var nästan svimfärdig av hunger och törst när jag kom hem. Så en god frukost på altanen fick det bli innan det är dags att ta tag i dagens skörd av jobb. Namnlistor, bordsplaceringar och saker som ska gå i tryck.
 
Känner mig peppad och energirik dels efter morgonpromenaden och även av min lilla guldkantade utflykt i vardagen, i tisdags eftermiddag åkte jag och 2 kompisar till Lund/Malmö på föreläsning. Ja föreläsningen var i Malmö, där råder ju Eurovisionfest så vi fick snällt bo i Lund. Föreläsningen var jättebra och handlade om passion. Det var: Träna upp dina mentala superkrafter med Henrik Fexeus, Sveriges mesta och bästa hjärntränare, peppas till mer mod av Natasha Illum Berg - Östafrikas enda kvinnliga storviltsjägare, och tanka hem en stor dos passion och driv av den sprudlande succéeförfattaren Denise Rudberg
Inspirerande och roligt! På onsdagen efter en rätt medioker frukost på Elite Ideon så gjorde vi Lund. Hemma igen i går eftermiddag, en utflykt på 24 timmar som ger så mycket. Gott, fram för med guldkantade vardagsutflykter!
 
Bild: Susihus
 
Nu dags för avstämning med körschema, antal och artistkoll!
Ha en fantastisk dag! 
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-05-16 20:51:00

Det närmaste jag kommit Denis är hennes böcker. Lyssnar just nu på en bok av henne, medans jag trimmar mina kunder. Brukar göra så när jag tröttnar på radion.
/P

Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Publicerad 2013-05-16 21:13:44

Tänkte även be om hjälp. Hjälp oss vinna en resa till Legoland för mig och min dotter. Vi behöver alla röster vi kan få för att hålla oss kvar på listan och tävlingen avslutas vid midnatt idag 16/5. Vore verkligen snällt om du ville hjälpa oss. Vi behöver vara en av de 10 första för att vinna. Vill du hjälpa oss röstar du på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list
genom att klicka på +1 till höger om mitt namn.
Jag hoppas du vill hjälpa mig. Har även skrivit ett inlägg i bloggen om du vill läsa där först. http://lottizdays.blogg.se/2013/may/hjalp-snallaen-sista-gang-baraidag-avslutas-tavlingen.html
Dela också gärna med vänner för att hjälpa oss ännu mer.
Tack på förhand.

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-05-19 17:01:02

Jag älskar Denise Rudbergs böcker! :)))
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela