Susihus

Piffar

Publicerad 2013-05-13 09:41:31 i Inspiration

God morgon måndag!
Vaknar till solsken och fågelkvitter. Det har varit lite jobb i helgen, blandat med lite skön trädgårdsfixande och vila. Vi har nu fått till lite kuddar på vår nya uteplats, fyllda med små frigolitliknande kulor. Perfekt, de blir inte blöta och är skönt formbara om man inte fyller kuddarna för mycket. Hittade några kuddfodral i gömmorna som vi har haft i soffan förr men nu fick de ett nytt liv på uteplatsen.
 
 
Hittade denna fina skylt igår när vi var på lite trädgårdsinpiration och loppis tur.
 
Kloka Ernst ord och så tänkvärda.
Lite skön Gotlandssten förgyller uteplatsen...
 
Bordet som jag hittade på Blocket är jag så nöjd med och passar perfekt.
 
Bilder: Susihus
 
Nu är det bara några fina svarta krukor med lite gräs i sen så... Undra om jag hittar några eller om jag får be mannen gjuta ett par.
 
I går kväll satt vi här efter jobb och trädgårdsfix och njöt av ett glas rosé. Riktigt mysigt att upptäcka en ny sida av trädgården som vi inte har nyttjat på det viset tidigare.
 
Önskar dig en skön start på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-05-13 11:30:02

Vad fin er uteplats har blivit. Visst är det härligt att hitta sina små sköna sittplatsen i trädgården!

Svar: Tack. Ja helt ljuvligt!
Sus i hus

Postat av: Anna

Publicerad 2013-05-13 21:53:53

Det blev super fint på er nya uteplats, visst är det härligt att kunna nyttja mer av trädgården...

Kram Anna

Svar: Ja helt underbart att upptäcka nya platser ;)
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-05-14 11:44:03

Så fint det blev, sååå fint!
Du ger verkligen inspiration och nu vill jag ut och fixa.
/P

Svar: Tack =)
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela