Susihus

Sommar

Publicerad 2013-05-17 09:30:29 i Inspiration

God morgon underbara fredag!
Stack ut fötterna på altanen tidigt i dag och fick sommarkänsla. Varm skön luft och det är alldeles ljuvligt, nästan lite ilsket intensivt grönt ute. Mmmm njut av denna ljuvliga tid! Skulle vilja trycka på paus en liten stund för maj har en tendens att rusa på lite för snabbt. 
 
Jag har haft avstämning med kund och med stället där vi ska vara nästa vecka, och skönt att höra när leverantören säger: "det känns kalas och lätt inför nästa fredag för du har haft stenkoll och allt har varit klart länge".
 
Några smådetaljer kvar men det känns ändå som vi är på bana...sen brukar det ju alltid vara lite galet sista veckan, ändringar och saker man tror aldrig kommer att bli klart men det är part of the job!
 
I helgen blir det valpkurs, vi ska ut och se om de har något spårintresse. En och annan grill tror jag att det blir också, och jag måste nog skörda lite bland mina rabarber. 
Bild: Susihus
Njut av den ljuvliga sommartid!
Kram 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-05-18 13:26:28

Jag njuter jag också men någon rabarber har jag inte, tyvärr.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-05-19 16:59:38

Jag försöker också njuta, men har heller inga rabarber. Tänker att jag ska plantera såna varje år... Härligt att det går bra med jobbet. :)
Jag är lite besviken på helgvädret, det har varit tråkigt här.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela