Susihus

Baravaradag

Publicerad 2014-02-28 18:26:10 i Allmänt

Åh äntligen en ledig dag! Steg upp med maken i arla morgonstund ändå, morgonpromenad med dogsen och sen frukost, dock en liten sova frukoststund efteråt i soffan. Sen ut och lägga spår, som Saga löste galant idag. Massage för min dåliga rygg, gjorde underverk, några ärenden på stan för att sen stanna till i frisörstolen och få håret fixat. Eftermiddagen bjöd på en kopp kaffe med bästa lillebror och nu väntar hundträning i ridhus innan det är dags att landa i soffan med ett glas vin.
 
Helt enkelt en toppen dag! 
 
Bild: susihus
 
En liten sommarfeeling och passar på att njuta av vår härliga Klätterhortensia, tur att den är rejäl för valparna har hittat den och tycker det är jätteroligt att ta en tugga och gnagga lite på den.
 
Njut av fredagskvällen och ha det bäst!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-02-28 19:06:37

Men jisses! Har ni så där somrigt nu?!?
Kram!

Svar: Haha nej inte riktigt, det är en drömbild från i somras. Behövde piggas upp i detta gråa väder lite. Kram
Sus i hus

Postat av: Ingrid

Publicerad 2014-02-28 21:27:33

Nä bilden är väl inte från i dag? Då deppar jag ihop jag som tjavar runt i 1 meter blötsnö till i maj :-(

Ingrid

Svar: Nej det var en drömbild i detta gråa trista väder...
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-03-02 13:52:20

Min första Springer gnagade på en ros. För att rädda den planterade jag om den. För att den inte skulle stå där han ofta låg, brevid trappan. Men då försvann hela busken. Borta! Fanns inte ett spår kvar av den. Rot och allt, putta väck och bara ett hål kvar där jag planterat ner den.
Han måsta ha gnagat i sig allt men jag förstår inte när?
Hoppas dina tål Hortensia.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela