Susihus

Väggfärg

Publicerad 2014-02-13 09:08:27 i Inspiration

Den här vintern ber jag att få reklamera. Snö ena dagen, is andra sen regn och blåst. Ska det vara vinter ska det vara snö och kallt, inte hålla på fram och tillbaka.
 
Nåja jag har legat hemma en dag och varit dunderförkyld, men nu känner jag mig bättre igen. Hann dock ligga och fundera lite på väggfärg... Har funderat på att måla vardagsrummet vitt men nu har jag börjat tänka om, funderar lite mer på att gå åt mullvadsfärgs hållet. Alla vita möbler vi har och så småningom efter valptiden så ska golven slipas och vitbetsas är tanken. Såg dessutom väggfärgen i "Alla snackar Sotji" och lutade raskt över mot mullvadfärgade väggar. Ja vi får väl se...vad tror ni?
 
Bild: susihus
 
Ha en skön torsdag
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-02-13 11:24:51

Tror du tänker rätt där, med färgen. Blir ju varmare och möblerna som är vita kommer fram mer med en "murrigare" färg på väggen.
Hoppas du är bättre, att det inte blivit något bakslag. Pepper, peppar, än så länge klarar jag mig. Halsen har gnällt och svidit lite men jag sa till den att vara tyst.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-02-14 08:05:49

Jaaa, jag vill också reklamera vintern. Har nog aldrig upplevt tråkigare vinter!
Roligt med målning! Jag blev lite trött på allt vitt och satte upp brunrutiga tapeter som fondvägg på 2 väggar i vardagsrummet. Det blev mer ombonat tycker jag.
Trevlig helg och krya på dig snart nu!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela