Susihus

Vårkänslor

Publicerad 2014-03-28 18:55:06 i Inspiration

Åh äntligen lite vår i luften igen efter att den har gjort en kraftig time out. Det känns som mina veckor just nu består av måndagar och fredag. Hjälp var det rusar på! Fullt upp på jobbet, lite hundkurser på det och sen ska jag försöka att hinna med valparna och livet hemma. Ska försöka att hitta lite struktur i vardagen, inläggen här är ju just nu lite sporadiska. 
 
 
 
Bilder: Susihus
Vilken lycka när man hittar blomster i trädgården igen och för att inte tala om rabarberna! Ljuvligt!
Nu tar jag avstamp in i helgen! Ska njuta av vårsolen, hundträning, lite trädgårdsfix och sista väggen i vardagsrummet ska få färg!
Happy Friday!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-03-29 07:11:24

Samma här! Allt går så hiskeligt fort.
Jag fick en rabarber av min svärmor i höstas. Nu håller jag tummarna för att få se något av den. Än syns inget och ändå står den skyddad. Lite oroväckande.
/P

Postat av: Ingrid

Publicerad 2014-03-29 08:32:38

Hej,

Runt midsommar brukar mina rabarber se ut så där. Det känns onekligen lite tröstlös eftersom snön ligger meterdjup ännu någon månad här i norr.

Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela