Susihus

Vilken vårhelg

Publicerad 2014-03-10 11:38:34 i Inspiration

Åh vilken härlig helg vi har haft. Äntligen har solen och vårvärmen dykt upp. Så underbart. Har längtat och jag inser hur mycket jag har saknat solen när den nu äntigen dök upp. Här har det trädgårdsfixats hela helgen, hundarna har fått vara ute hela dagarna. Både fika och lunch har intagits ute i strålande solsken. Mmm vilken energipåfyllnad.
 
Jag hann även med en föreläsning om hundens näringslära i lördags eftermiddag. Det tog emot att gå in men ack så bra och intressant det var. Spännande vad vi väljer att stoppa i våra hundar och vilken industri hundmat är.
 
Bild: Susihus
Vårkänslor att få hänga tvätten ute! Luktar ljuvligt att få krypa ner i rentvättade och utetorkade sängkläder.
Njut av starten på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2014-03-10 15:34:49

Håller med dig, underbar helg! Även om det blåst ganska mycket hos oss. Ha en skön vecka!

Postat av: Camillas dagar

Publicerad 2014-03-10 20:27:22

Ja, men visst var det en härlig helg!? Jag hängde också ut lakan och de doftade ljuvligt då de bäddades tillbaka i sängen sedan. Härligt! Ja, okej då - låt det bli vår nu.
Kram!

Postat av: Suss

Publicerad 2014-03-10 21:28:28

Underbart vårväder denna helg! Och så härligt att få hänga tvätten ute.
Spännande med föreläsning om hundmat, kram Suss

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-03-10 22:32:03

Det där med hundmat är väldigt intressant. Men det är en djungel utan dess like. Själv ger och säljer jag ett foder med kött och grönsaker. Bra eller dåligt?
Skulle faktiskt vilja ge rå med så bassligt. Fryst som tar en väldig plats och svårt att ta med. En vecka i husvagn, hur gör man då?

Vi har också haft mysväder fast blåsigt. Här hänger det hundfiltar och plädar på linan.
Så roligt att du visste vad Leva var. Dottern blev erbjuden sommarjobb där. Hon fyller inte 15 förrän i slutet av augusti så hon är stormande glad. Ska jobba i Kallskänka några timmar på morgonen. Kanonroligt.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela