Susihus

Änglar finns dem...

Publicerad 2007-12-07 11:25:11 i Hem

Lika trevligt väder idag som resten av veckan, 6 plusgrader och ihållande ösregn. Har fallit dit hän att kan det inte bli kallt och lite snö så kan det väl åtminstone sluta regna. Har varit ute i en timme i full gore-tex mundering och tränat hund, idag lbev det lite lydnad uppe på brukshundsklubben.

Är ledig idag för att tömma farmors lägenhet. Så det är bara att ta fram soppsäckar och arbetarhandskar, det blir nog mycket tippen och Röda korset tror jag, kanske man kan göra något fynd. Vi får väl se, hon har en cool gammal byrå men jag vet inte om den passar in hos oss och vår stil. Sen är det ju alltid kul att ha något minne. Som tavlan jag har i hallen, den hängde i min mormors sovrum den är mig väl så kär.

Tack snälla för alla fina och goa kommentarer de värmer så gott. Kul om ni som läser här lämnar ett litet tassavtryck att ni har varit här.

Snart är det dax för tävling så håll utkik......
Må bäst!

image70
Foto: Susihus (änglar som vakar över oss så här i juletider)

Kommentarer

Postat av: MO

Publicerad 2007-12-07 13:32:11

Söta änglar, visst hoppas man att de finns....och tomtar oxå, det hade varit kul....Då har du lite/mycket jobb framför dig, hoppas du hittar något du vill spara som minne. Här är precis likadant väder....är såååå trött på detta nu, kram

Postat av: susanne f

Publicerad 2007-12-07 17:48:17

Här är inte heller vädret det bästa
Men ha ändå en trevlig helg
//susanne

Postat av: Maja

Publicerad 2007-12-08 10:55:25

Här i norr är det också riktigt tråkigt väder - plusgrader, slaskigt och regn sedan flera dagar tillbaka.
Vilka söta änglar du! Spännande med en tävling, nu blir jag nyfiken! =) Hoppas du har en riktigt mysig helg, kram Maja

Postat av: Johanna L

Publicerad 2007-12-08 13:20:44

Hej !

Söta änglar, sköt om er

Kram Johanna

Postat av: pia

Publicerad 2007-12-08 15:07:53

vilka fina! åsså ser jag "vår" kökstapet bakom ängeln med krulligt, silverhår...
hoppas du gör ett fint fynd i din farmors lägenhet som kommer att påminna dig om alla era fina stunder tillsammans:)ha det gott! trevlig helg!
massor av kramar...

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-12-08 16:02:36

Kikar in för att önska dig en mysig andra advent!

Kramar Jenny

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-12-09 11:32:53

Vilken underbart söt ängel!!!
Hoppas du får en trevlig andra advent!

Postat av: Karlnikita

Publicerad 2010-05-25 10:06:31

Nice site, cool background. toni.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela