Susihus

Kaffebryggare och Coffeetablebook

Publicerad 2008-04-27 22:07:26 i Hem

Så var det söndagkväll och helgen bara sprang förbi. Känns extra kort då jag jobbade hela fredagan och kväll inkl natt. Vi hade ett stort genomförande i stan med 550 personer och prisutdelning. Rickard Sjöberg var konfrancier och Charlotte Perrelli underhöll. Jättetrevligt men man blir ju rätt slut, jag är ju inte piggast i kommunen en fredagkväll men när man jobbar märker man ju inte sånt. Men i lördags var jag helt sänkt. Tur att det var så skönt väder så jag kunde ligga lite solstolen och sova lite.

I dag har Bono och jag varit på sökkurs, det är så rackans roligt. Sen i eftermiddag har vi haft lite middag då jag fyller år imorgon. Jag trodde att det bara skulle vara vi och mamma och hennes sambo, då dök våra goda vänner ifrån Jönköping upp. Åh va roligt det värmer så i hjärtat med såna härliga besök och initiativ. Så vi har suttit ute på den nytvättade altanen och ätit grillade pilgrimmsmusslor och druckit champagne. Vilken trevlig söndag! Mmm så skulle man ha det lite oftare=)
image180

Och nu står den här min efterlängtade kaffebryggare, Moccamaster. Mamma hade hört mina önskningar så nu bryggs det gott kaffe!

Fick en härlig coffeetablebook om att inreda med blommor, vilken vacker bok. Nu blir jag sugen på att ordna middag och duka lite fint, de var lite roliga inspirationsbilder. Mannen tyckte att det var bättre att gratta idag än att göra det imorgon vid klockan 5, innan hans tåg går. Så jag fick även hans present idag. En ballongflygning!!!
Härligt och spännande, det ska bli så kul att få flyga ballong.
image181
Bild: Susihus

Ha en ljuvlig dag och många vårkramar på er!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-04-27 22:59:57

Grattis i förskott!! Kram Sandra

Postat av: anette

Publicerad 2008-04-28 08:45:51

Grattis på födelsedagen! Hur är det med Moccamastern, har den något droppstopp?

Postat av: detsvartataket

Publicerad 2008-04-28 10:00:57

Grattis på födelsedagen!! Wow,flyga ballong!! Låter som är härlig söndag och en skön lördag i solstolen :))

Hoppas din dag blir lika bra!

KRAAM

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-04-28 11:02:59

den e sa snyyyyyyyyyyyyygg moccamastern!!

Postat av: Annika

Publicerad 2008-04-28 18:40:37

Grattis på födelsedagen! Vilka fina presenter du fick! Häftigt med ballongflygning! Kram!

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-04-28 20:03:10

Tack själv min vän!
Det värmer att ha så goa vänner att åka till...
Tack för supergod mat och gó skumpa.
Kramar Nettan

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-28 21:33:37

Låter härligt med champange och pilgrimsmusslor! Grattis på födelsedagen....28 var det va? ;)

Hoppas du haft en bra födelsedag, kram!

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-04-28 23:01:34

Happy B-day to you!!!! Ni fick massa bra beröm från mina kollegor och fd kollegor om i fredags! Hoppas vi kan ses när min flytt är över! Tusen grattiskramar från mig!

Postat av: Karin

Publicerad 2008-04-29 22:24:16

Grattis i efterskott! Är den bra den bryggaren? Har bara läst om den och sett priset....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela