Susihus

Helgrapport

Publicerad 2008-03-10 19:32:00 i Hem

Hoppas att ni har haft en skön helg!
Det har vi, vi har påbörjat en liten ny serietillverkning....(hoppas jag) 2 är påbörjade i allfall.....
Nyfikna? Jag lovar er att det kommer garanterat bilder på vad som är på gång! Men ni kan ju alltid få gissa om ni känner för det!

Vilket härligt vårväder det var i lördags, sol och äntligen kunde man ta en kopp kaffe utmed husknuten. Ljuvligt! Mannen passade på att tvätta bilen och det uppskattas högt av de 2 fyrbentavännerna i familjen. De är garanterat mer blöta än bilen när det är klart! Sporten är att träffa vattenstrålen innan den träffar bilen! Har försökt att säga till mannen att det är något som han har lärt dem, för när jag tvättar bilen (händer dock inte såååå ofta, läs nästan aldrig) så latjar de inte på det viset. Men han tror inte på det örat!?

image135
Vi köpte en matta på IKEA förra helgen och den var tänkt att få sin plats i sovrummet, för vi har lite mycket golvyta där så det kunde passa men det såg för fjutigt ut så nu fick den lägga sig till rätta vid våra vil/läsfåtöljer. Vi får väl se om den blir liggande där...
image137

Bild: Susihus

Har precis kommit hem från hundmassören, Bono har varit på sin första massage. Skönt att få honom genomsökt och han har ju haltat lite men det fanns inget att oroa sig för. En aktiv hund som kan behöva lägga sig och slappna av på massagebänken. Så ikväll ska ha ta det lugnt så vi får väl ta en skön promenad istället,när husse och Kenzo tar en löparrunda. Det är kanske bäst att jag går nu så jag hinner tillbaka till sista avsnittet av Kungamordet.

Ha en skön start på veckan!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-10 22:44:29

Nu blev jag nyfiken! Kram

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2008-03-11 06:44:55

längesen jag var här (i bloggvärlden överhuvudtaget)
hur har du det?

kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-03-11 11:25:54

Fyrbenta kompisar är verkligen en källa till glädje! Har också märkt på våra katter att vissa saker bara ska göras med matte eller husse....

Ha en bra dag!

Ps. är det ok att jag länkar till dig?

Postat av: jenny

Publicerad 2008-03-11 11:52:27

Ja nog blev jag nyfiken allt:)
Mattan såg ut att platsa bra där vid fotöljerna, apropå fotöljerna, vad läcker dom var. Kram/jenny

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-03-11 14:08:48

Hej Susan Busan! Nu är jag tillbaka efter en viss bloggtorka....=) Vad fint det blev med den finfina mattan. Du kan förstå att jag drömmer om flertalet olika möbler just nu?! Tänk den som vore lite miljoner rikare och kunde hitta det där lilla extra...=) Många kramar från mig

Postat av: MO

Publicerad 2008-03-11 15:02:45

Vilka coola hundar som gillar vatten...Min hund är inte så leksen av sig, tyvärr...hin är lugnet själv, fast det är klart skönt ibland. Snyggt det blev med mattan där. Idag har vi inte lika fint väder, men uppehåll o vår ändå, härligt, kramar

Postat av: karina

Publicerad 2008-03-11 15:27:20

Hundmassage, vilken lyx. Det skulle nog min vovve vilja ha oxå.

Postat av: Designtjejejen

Publicerad 2008-03-11 16:15:15

Åh, vad glad jag blev för din kommentar. Jätte kul att du tyckte om den!
Jag blir lite paff varje gång jag går ut nu och ser schablonerna.. så ovant :-)
Hoppas att du får en bra tisdag!

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-03-11 21:53:28

Helgen ser ut att ha varit bra! Här tvättades bilar också!Mattan ser bra ut där!

KRAM

Postat av: Joachimmary

Publicerad 2009-06-02 11:16:22

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela