Susihus

Vårdukat

Publicerad 2008-03-23 17:59:38 i Hem

Påskdagen är här och solen skiner. Vilket underbart väder även om det kunde varit 10 grader i stället för -2, men så länge solen är framme är det toppen!

Har haft ett par härliga dagar i Jönköping hos goda vänner. Så mycket god mat och dryck att jag behöver springa runt i motionspåret flera varv. Men oj så gott och trevligt vi har haft det. Vi spelade bowling i går så jag har träningsvärk i högerarmen....hehe! Helt otroligt men oj så roligt det är att bowla! Tack N & P för en härlig helg och ni har fått det sååå fint i huset!

Idag har jag varit ute och spårat med vovvarna i det fina vädret och nu står potatisgratängen i ugnen och mannen har tänt grillen det blir helgrillad entrecote. Jag hittade en härligt vårgrön duk på Indiska för lite sen så den fick platsa på matbordet och sen lite härliga vårfräscha blommor på det så känns dukningen helt ok för kvällen. Saknar lite vårgröna ljus men det hade jag inte hemma så det får duga med vanliga värmeljus!

image146
image147
Bild: Susihus

Ha en skön kväll!
Påskkramar till er alla=)

Kommentarer

Postat av: Fröken L

Publicerad 2008-03-23 18:39:06

Tack för kommentaren :D

Vad härligt vårig dukningen blev!

Postat av: anette

Publicerad 2008-03-23 20:48:06

Glad Påsk!

Postat av: jenny

Publicerad 2008-03-23 20:54:48

vad kul med bowling!! Minns inte när jag gjorde det sist:)
Fint du dukat, vårigt & härligt:)
Kram/jenny

Postat av: Ida

Publicerad 2008-03-24 08:44:58

Hej!Tack för dina snälla ord, det värmde!Åh, det är så kul med bowling med det brukar kännas dagen efter=)!Jätte fint dukat!Ha en härlig dag.Kram på dej!

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-03-24 14:34:11

vad fint du dukat, sa vårigt och fräscht med grönt!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-24 16:19:33

Det var en härlig dukning! Kram Sandra

Postat av: MO

Publicerad 2008-03-24 17:00:34

Härlig dukning, grönt är skönt....Jo lite extra långa rundor kan det gärna bli efter allt gott man ätit, men äntligen har jag börjat hejda mig lite i ätandet...snart bikinisäsong ju.....hoppas ni haft de bra i helgen, kram

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-03-24 20:21:32

Vad fint!!! Hoppas att du har haft en jätte mysig påskhelg!
Kram

Postat av: lisa

Publicerad 2008-03-24 20:23:53

Riktigt vårfint med solen som glimtar in så där! :D

Postat av: susanne

Publicerad 2008-03-25 08:02:54

fint dukat./kram Susanne

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-03-25 21:24:47

Så härligt vårigt det ser ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela