Susihus

Smått tokiga

Publicerad 2009-03-31 10:29:37 i Allmänt

Jaha då har vi gjort det, anmält oss till Stockholm Halvmarathon i september. Trodde ändå att jag skulle komma lindrigt undan efter vår vadslagning efter lite för mycket Cava i Barcelona att vi skulle springa Göteborgsvarvet och det visade sig sen att det var fullbokat! Men nu blev vi utmanade av ett par kompisar och vi i vår tur utmanade våra vänner så nu är vi ett gäng som ska springa, lufsa, stapla runt i Stockholms innerstad den 12 september!


Självklart ska vi gå ut och äta gott och bo bra! Det är ju det som vi får bygga hela detta lilla event på, hihi=)
Jaja lite kul är det ju att ha något att träna inför och det finns säkert några fantastiskt bra skor, kläder och tillbehör som man bara MÅSTE ha för att springa så långt!

Tokigt, ja fast ändå lite småskoj och testa sina gränser!
Må gott
Kram från löptokan

Kommentarer

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-03-31 15:34:02

Vilken härlig utmaning!

Kram Sandra

Postat av: PiM

Publicerad 2009-03-31 18:53:41

Åh, vad roligt!!!



Jag skulle nog oxå behöva nåt sånt för & kicka igång mej själv me träningen ...



Ha det gott // PiM

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-03-31 19:26:44

Jag blev trött och andfådd bara jag läste om Era planer. Tror du det har med kondisen att göra?

/P

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-03-31 21:56:34

Vad grymt imponerad jag blir av sådana tilltag. Ska försöka ta tag i det här med träning själv - när jag förstår att jag måste prioritera det. :-)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-03-31 22:20:20

Du verkar så hurtig så det där klarar du galant :-D Själv orkade jag knappt springa de obligatoriska 3km i skolan ;-)

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-04-01 13:46:02

Ni är så dukiga som anmält er!! Föresläsningen låter ju superkul, lyllo dig :0) Min från polisen känns lite trist i jämrlfelse ;0)



~Livet i byn

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-04-01 13:47:59

Alltså, ibland när jag skriver ett inlägg och trycker på knappen måste jag verifiera mig. När jag gör det hamnar jag på den rosa bloggen "En bögs liv..." det kan ju omöjligen vara rätt?



Har hänt nu 3 ggr. Aldrig hos någon annan än dig? Vad kan det bero på? Någon liten tomte som tycker att alla dina besökare ska hamna hos honom?



~Livet i byn

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2009-04-01 17:04:27

Sus i hus? Visst ÄR golvet snyggt??! Ja ooooja, KLART det funkar i ett kök. ;) Kram



Jag blir trött bara jag läser om maraton.;)

Postat av: MO

Publicerad 2009-04-01 19:34:24

Ja i mina öron låter det knasigt...hihi, kan kanske bero på att jag verkligen inte gillar att springa...Igår hade friskis o svettis ett gästpass i form av step up, gud så kul det är, o svettigt. Det vanliga friskispasset är inte så kul, bra, allsidig träning men inte kul, som step up eller aerobics, hoppas de fixar något sådant pass till nästa säsong..



Jodå imorgon blir det till att fylla jämt, inte kul alls, känns ångestladdat faktiskt,men men vad göra????

Ha de fint, kramar

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-04-02 20:29:55

Men åh jag tycker det låter sunt! Förena nytta med nöje, hälsar en annan löptokerska:) Kommer bli spännande och visst ska man utmana sig hela tiden -det gör ju allt lite roligare iaf:D KRAM på dig!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-04-03 13:27:00

Vad roligt! :) Kul att ha något mål med träningen. :) Hur långt är det loppet då? Jättekul att kombinera med Stockholmweekend.

Kram på dig och trevlig helg.

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-04-03 16:38:50

Har en utmaning till dig på bloggen om du kan, vill och orkar.



Trevlig fortsatt fredag!



~Livet i byn

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-04 10:34:59

Låter som en kul utmaning :)



Hoppas du får en skön helg i vårsolen! Kram Johanna

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-04-04 15:43:17

Oj oj oj. Hade aldrig orkat. Lycka till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela